Retourbeleid 

 

Niet helemaal tevreden? Je kunt je product binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retourneren. Volg de simpele stappen om je retour aan te melden en te verzenden.

     

    • Retour aanmelden

    Meld je retour aan door te mailen naar: info@liveandgive.nl en zet in het onderwerp: Retour. Vermeld het artikel, het e-mail adres waarmee de bestelling is gedaan en de reden van retour. De verzending van uw retour is geheel op eigen kosten.

     

    • Retour inpakken

    Verpak de artikelen die je wil retouren en zorg ervoor dat de oude barcodes niet zichtbaar zijn op de doos door bijvoorbeeld het label van de doos af te halen of deze door te strepen met een (zwarte) stift. Artikelen kunnen alleen worden geretourneerd als ze in de originele staat zijn met de kaartjes/stickers eraan. Is het product niet meer in de originele staat? Dan kun je het artikel niet meer retourneren. Let dus goed op wanneer je jouw bestelling uitpakt!

     

    • Retour inleveren

    Breng het pakket naar een afgiftepunt of breng het naar een afgiftepunt. Retourzendingen per post zijn op eigen kosten. 

     

    • Terugbetaling retour

    Nadat we jouw retourzending hebben ontvangen, streven we ernaar om dit binnen 14 dagen te verwerken. Zodra jouw retourzending is uitgepakt en verwerkt, ontvang je een mail van ons. Bewaar het retourbewijs goed totdat de retourverzending volledig is verwerkt en je de terugbetaling hebt ontvangen. Wanneer de retourzending is verwerkt, wordt het aankoopbedrag teruggestort.

     

    Overige retourvoorwaarden:

    • Retourneren kan alleen binnen de gestelde retourtermijn van 14 dagen.
    • Zowel de kosten als het risico van het verzenden van een retourzending zijn voor eigen rekening. Retourneren via de studio is uiteraard kosteloos!
    • We nemen retourzendingen alleen in behandeling als deze in originele staat worden geretourneerd. Beschadigde en/of kapotte items zullen worden teruggestuurd en niet als retour worden verwerkt.
    • Heb je tijdens het bestellen ook verzendkosten betaald? Als de gehele bestelling wordt geretourneerd, ontvang je ook de gemaakte verzendkosten terug en betaal je enkel de retourkosten. 

     

    Garantie & service:

    • Heb je een kapot of verkeerd item ontvangen?

    Dan kun je dit meteen melden door te mailen naar: info@liveandgive.nl. Vul de benodigde informatie in & we zullen contact met je opnemen!

     

    • Is er een item kapot of ben je ontevreden over een product en valt het binnen de retourtermijn?

    Dan kun je dit meteen melden door te mailen naar: info@liveandgive.nl. Vul de benodigde informatie in & we zullen contact met je opnemen!

     

    • Is er een item kapot of ben je ontevreden over een product en valt het buiten de retourtermijn?

    Neem dan contact op met ons, stuur je ordernummer & een foto mee van het desbetreffende item, dan kijken we mee naar een passende oplossing.

     

    Live & Give geeft 12 maanden garantie op meubilair. Op alle overige items geeft Live & Give altijd 6 weken garantie op je aankoop. Heb je iets gekocht in de studio? Dan verloopt de garantie ook via de studio.